Campania a reușit să ajungă la un număr de peste 150.000 de cetățeni ce au accesat chestionarul și a strâns peste 100.000 de răspunsuri la nivel național.
Din cele peste 100.000 de răspunsuri primite pentru ierarhizarea proiectelor prioritare, cinci orașe au înregistrat între 7.000 și 10.000 de răspunsuri fiecare, iar 30 de orașe au primit peste 1.000 de voturi de la cetățeni.
Proiectele prioritare votate de cetățeni pe primul loc în fiecare zonă urbană au fost preponderent proiecte de infrastructură de transport rutier precum construcția de autostrăzi sau drumuri expres (59%), urmate de cele de infrastructură de sănătate precum construcția sau renovarea spitalelor județene și regionale (20%).
La finalul campaniei, mesajele de promovare publicate pe pagina de Facebook „Prioritățile Orașului Tău” au înregistrat peste 400.000 de vizualizări, au ajuns la peste 300.000 de utilizatori unici ai platformei online și s-au înregistrat peste 33.000 de impresii.
Campania a beneficiat de peste 1.200 de mențiuni în media locală și națională, atingând un număr de peste 240.000 de vizualizări unice pe platformele web ale mass-mediei din România.
Persoanele care s-au implicat cel mai mult în campanie, prin intermediul paginii de Facebook „Prioritățile Orașului Tău”, au fost cele cu vârsta cuprinsă între 55-64 și 45-54 de ani, urmate de cele din categoria 35-44 și 65+ ani. Conținutul de promovare publicat pe canalul Instagram, prin intermediul Facebook, a fost cel mai de succes în rândul persoanelor cuprinse în categoria 18-24 și 25-34 ani.
Autorităție publice (primării, consilii județene, prefecturi) din fiecare reședință de județ au promovat campania atât online, cât și offline, atât pe pagina oficială, cât și pe cea personală.